Post by campcocriomiphy on Mar 6, 2022 13:40:07 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Bomber Friends ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Bomber Friends IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat code generator allemaal ▞▞▞
▞▞▞ Bomber Friends 2022 version ▞▞▞
Een goed spel, maar we zouden kunnen beginnen met een spraakgesprek van vrienden dat de gebruiker in dit spel trekt
Dit spel is best goed, maar ik geef er twee omdat het advertenties heeft..daarom vind ik het niet leuk😣😣😣😣
Beste spel ooit
het is een erg leuk en uitdagend spel. Ik heb geld uitgegeven aan dit spel omdat ik het zo leuk vind. Je kunt zelfs met je vrienden spelen, dus dat is best cool. Hoop in ieder geval dat je het spel krijgt en ervan geniet!
erg leuk
Ik vond het gewoon geweldig😍. Maar slechts 3 sterren omdat er veel advertenties verschijnen tijdens het spelen.😑
Deze game is echt goed, een leuke oproep terug naar de originele bomberman-achtige games, hoewel het ding dat het voor mij volkomen doodt, is dat er geen manier lijkt te zijn om het spelen van een advertentie te stoppen wanneer je van niveau verandert. Het is niet leuk als je elke keer dat je een level wilt beginnen, onaangename advertenties moet doorstaan. Ik ga geen premium betalen en moet nog steeds advertenties bekijken. Het trieste is dat dit spel goed genoeg is om er echt geld voor te betalen.
Bomber Friends მძაფრსიუჟეტიანი wen
Crazy bomber-achtige actie met progressie en minimale vereisten online spelen. Je moet van deze game houden vanwege zijn eenvoud en arcadiness. Bommen weg!
de game is goed
een goed spel maar veel advertenties 🤧🤧🤧
Weg met die spookjes, die zijn te vervelend
Het is gewoon zo geweldig spel je moet het echt spelen.
De game zit absoluut vol met glitches en bugs die nooit worden opgelost. Maar elke maand komen ze met meer personalisatie-items en dergelijke die veel geld kosten in plaats van de minimale aandacht te besteden aan het repareren van het spel. Ik denk dat hun prioriteiten heel duidelijk zijn en we weten wat belangrijker is. Als je iets van ondersteuning nodig hebt, kun je minimaal 2 weken verwachten op een reactie. Uw vragen worden niet beantwoord en uw probleem wordt niet opgelost en u moet e-mails blijven sturen.
Leuk spel, brengt herinneringen terug van toen we dit als kinderen op onze Nintendo DS speelden. Maar slechts 3 sterren vanwege de advertenties na elke wedstrijd, en omdat je in dit spel geen bommen weg kunt trappen. Dat was altijd het grappigste aan het spel, de bom over de kaart schoppen. Of iemand schopt de bom naar je toe en je schopt hem terug en ze sterven. Het zou echt een basispictogram moeten zijn, zoals de +1 bom. Zo zonde dat het niet...
Leuk om samen met familie en vrienden te spelen
Slechtste spel... dit spel brengt beloning om te winnen op een ander heel niveau. verspil je tijd niet aan dit spel. als je niet betaalt, zal het spel je koppelen aan mensen die echt een hoog niveau hebben en je dwingen om te upgraden en die krachten te kopen.
Laat me niet spelen, het spel laadt niet op tot 30% en stopt en wanneer ik offline ga spelen, staat er fout 50 probeer het probleem zo snel mogelijk op te lossen
Kut spel
Dit is absoluut klote!!! De game was vroeger echt cool, maar na al deze updates kan ik de game niet eens meer starten, hij zit altijd vast op 30% laadarena😤 en het ligt zeker niet aan mijn telefoon, want ik heb een Samsung S10+ absoluut teleurstellend!
Deze game is mijn favoriet toen ik nog 10 was en nu zeggen mensen dat er zoveel advertenties zijn en dan je internet uitschakelen.
Ik heb het spel een tijdje geleden gekregen; werkte prima tot de nieuwe update. Toen de nieuwe update uitkwam, zei hij dat ik hem moest updaten, dus dat deed ik. Ik klikte op de app nadat de update was voltooid en er staat dat deze stopt. Elke keer als ik op de app klik, zegt hij dat hij stopt.
Alles is goed, maar ik hou niet van de besturing n kaartweergave De oudere versie, besturing was beter
elke week lijkt er wel een update te zijn. dit is erg vervelend!
De joystick in het spel is slecht, voeg wat instellingen voor de joystickgrootte toe, het is moeilijk om te spelen omdat het klein is, maar ik vind de andere leuk, behalve de joystickgrootte
Terwijl ik zo van de gameplay geniet en het is verslavend. :/ Vertraging is een probleem. Ik hoor dat anderen hun items en statistieken zijn kwijtgeraakt als ze lang niet hebben ingelogd. Lag is nog steeds een makkie. Ik heb verschillende verbindingen geprobeerd, maar het lijkt erop dat ik meestal nog steeds een beetje achterlig bij anderen. Voorbeeld is wanneer spelers met hun ogen knipperen en zich plotseling aan de andere kant van de arena bevinden. Gemailde video wordt meerdere keren afgespeeld voor hetzelfde probleem, maar nog geen oplossing. Meestal meer bugs dan fixes. Nu kun je willekeurig sterven zonder enige reden.
Te veel game-lag
geweldig
Is het een bug .. Ik krijg het masker niet uit de kisten van arena 1 .. Ik krijg andere cosmetica voor de arena uit de kist van arena 1 maar niet het masker .. n Ik ben er al een hele tijd. .. zelfs als de zeldzaamheid voor masker gebruikelijk is. Wat gebeurt er?
Bingo Pet Rescue बोर्ड dqjr
eerste probleem: advertenties advertenties advertenties en advertenties die niet kunnen worden overgeslagen, maar dat is het, ik ben dol op de game in het algemeen, sommige dingen kunnen worden verbeterd om de game er professioneler uit te laten zien. het spel is goed. voeg ook een soort "speeltuin" toe zodat we kunnen testen en spelen met power-ups
Waarom bevat deze game te veel advertenties, is deze game gemaakt voor advertenties?
Beste app
Geweldig idee, maar het stopt de hele tijd voor een wedstrijd
Bomber Friends Game
Advertenties Advertenties Advertenties Advertenties & advertenties
dit is heel leuk♡? leuk
De game zit vol met advertenties, de graphics zijn ondermaats en het is de moeite waard om te winnen, eerlijk gezegd is het de installatie niet waard.
Het is een vrij goede manier om de tijd te doden. Het enige dat ik niet echt leuk vind, is dat het vaak wordt bijgewerkt en dat elke update behoorlijk wat ruimte vereist.
Ik vond dit spel erg leuk, maar als ik online speel, zijn mijn tegenstanders veel sterker en hebben ze hogere medaillescores en ik verlies elke keer als mogelijk zou ik 0 sterren geven Verwijder het proces van het verliezen van medaillescorepunten😣😣😑
Te veel advertenties. Het is walgelijk
Dit is een coole game en geen hacks. Ik wou dat we ook vrienden konden toevoegen bij de volgende update
Ik kan de laatste tijd niet meer inloggen en met de nieuwe update zijn al mijn gewoonten gewist. Het is een geweldig spel al mijn collega's spelen het tijdens onze downtime tussen vluchten op de luchthaven
[1] Hij won de prijs voor Beste Rookie Actor bij de 10e Seiyu Awards . [2] Zijn rollen omvatten Producer in ... Gemakswinkel Boy Friends, Makoto Sakamoto.
Je kan alleen spelen maar ook met vrienden Echt geweldige game
Echt heel erg leuk spel, met nog wat meer updates wordt het vast nog beter !! Daarom voor nu 4 sterren. AANRADER
Hoe kan je hacken? Op bommenwerper vrienden
Speel ☆ Bomber Friends ☆ helemaal gratis! Bomber Friends en 1001 Bomberman spelletjes speel je op 1001 Spelletjes!